IJSSELSTEIN – In een woning aan de Weerdesteijn had een kind zich vanmiddag opgesloten op het toilet. Omdat het de ouders niet lukte om de deur van buitenaf te openen, schakelden ze de brandweer in.Â
Het gebeurde in een woning aan de Weerdesteijn. Een kind dat op de wc zat kreeg de deur niet meer van het slot. Ook de ouders kregen de deur niet open, dus belden ze in wanhoop de brandweer, laat een woordvoerder weten. “Toen zijn wij daar als duizenddingendoekje even naartoe gegaan.” De deur kon van buitenaf niet van het slot gehaald worden, dus ging het openmaken niet geheel zonder schade. Volgens de woordvoerder waren de ouders allang blij dat het kind bevrijd was.
Foto: RV Multimedia














