Klachtenprocedure

Wij gaan zorgvuldig om met uw klachten

Wij doen onze uiterste best maar soms maken wij ook fouten of hadden we zaken beter kunnen doen. Wij willen in ieder geval open staan voor je feedback, indienĀ  dit wenst gaan we hierover in gesprek en in ieder geval willen wij hiervan leren. Middels onderstaand formulier kan je reageren en vertellen waar jij niet blij van werd. Wij zullen altijd reageren, bij voorkeur binnen 10 werkdagen. Mocht het onverhoopt iets langer duren dan laten we dat zeker weten.

Geen klacht maar wel contact?

Heb je geen klacht maar wil je wel iets kwijt aan ons dan kan dat gemakkelijk via onze contactpagina. Daar vind je alle relevante (e-mail)adressen en telefoonnummers zodat je eenvoudig je vragen, suggesties of tips kan melden. Wij horen graag van je.

Uw klacht of bezwaar

Nog steeds ontevreden?

Wie vindt dat zijn klacht over een journalistieke gedraging niet juist is afgehandeld door ons, kan een klacht indienen bij de Raad voor de Journalistiek. Aan deze procedure zijn geen kosten verbonden. Je kunt hier meer over lezen op de website: rvdj.nl

ik heb een

TIP voor de redactie

bel of mail mij gerust als er nog vragen zijn

Stuur een bericht aan de radiostudio

Ik heb en vraag of verzoek

Ja, ik wil vrijwilliger worden bij omroep Lekstroom

Stuur mij een intake formulier

video
play-sharp-fill

ik heb een

TIP voor de redactie

bel of mail mij gerust als er nog vragen zijn